2013. január 17., csütörtök

Életünk + Teszt - Rimmel London Scandaleyes SHOW OFF

Bocsánat, hogy csak most tudunk írni, de az iskola nagyon lefoglal minket. Amúgy holnap kapjuk meg a bizonyítványt, reméljük jól fog majd festeni! A második félévnek újult erővel indulunk neki!

Hoztunk nektek egy kis tesztest bejegyzést. A Rimmel London Scandaleyes SHOW OFF-ot teszteltem, ami nekem bevált nagyon!


Rimmel London Scandaleyes SHOW OFF
Eredetileg nem ilyet akartam, hanem egy Astor Big&Beauty Play it Big-et, de végül, mivel volt egy kuponom, ami egy általam választott Rimmel London termékre 25% kedvezményre jogosít fel. A csomagolása nekem tetszik, amúgy a kupak tetején van egy korona szerűség. A doboz színe rózsaszín, amiért én személy szerint, mondjuk úgy inkább, hogy nem szeretek. Ennek ellenére nagyon jó ez a szempillaspirál, nagyon szép ívelt pillákat kölcsönöz. Egyben dúsít és hosszabbít is! A kefe vége labda farmájú, ami segítségével megemeli a pillákat. És amit a legeslegjobban szeretek benne, az az, hogy nem csomósodik! Úgyszint szeretem még benne, hogy nagyon tartós! Reggel felviszem, majd amikor haza érek (testnevelés után), még mindig hibátlanul fest rajtam! Nagyon, de nagyon meg vagyok vele elégedve!

Azért szerintem tényleg észrevehető a különbség!
Talán Ezen a képen jobban láthatjátok! Szempillaspirállal (bal), és eredetileg (jobb).
 
Remélem tetszett ez a bejegyzés, mert mostanában többet fogtok ilyenekkel találkozni! Nektek van ilyen szempillaspirálotok? Ha van, szeretitek? Hasonló jó véleménnyel vagytok róla?

Puszi, Noncsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése